Blogglista.se

Leta i den här bloggen

söndag 16 september 2012

Sibirisk Ärtbuske (No more)

Denna helg har spenderats på parkering för våra bilar, där vi har en häck (sibirisk ärtbuske) som är allt annat än snygg, full med mjöldagg och allmänt eländig. Att få upp rötterna är riktigt slitigt, jag tog hjälp av en rejäl bilmaskin för att få av rötterna så långt ner jag kunde, men det tog iallafall större delen av helgen.
(lite krolliljor och blåsippor fick jag rädda och placera ut i trädgården).













Resultatet blev iallafall värt allt slit då det sitter fina stockar bakom och att vi nu får plats med tre bilar på bredden...














2 kommentarer:

  1. Jag trillade över din blogg på nåt sätt... KUL! Förra inlägget med stenarna runt rabatten blev grymt snyggt ! Jag kommer hänga kvar :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Kul att någon gillar vad vi gör :)

    SvaraRadera