Blogglista.se

Leta i den här bloggen

fredag 31 augusti 2012

Efter altan kommer mer.....

När altanen blev klar så såg det lite tråkigt ut brevid den, där blir det en rabatt.......















Som den kille man är i en trädgård så måste jag givetvis ha en traktor, och eftersom som jag är intresserad av gamla udda fordon och det mesta motordrivet i övrigt så blev det en gammal klassisk Wheelhorse från -78.... ;) som jag fick av en arbetskamrat, återstår att piffa upp till respektabelt skick.















Efter en mer än full arbetsdag på nationaldagen fick jag avsluta med en tripp till Bro hof och Nordea masters-golfen för att fixa en krånglande generator.















Två dagar senare, på fredagskvällen får jag även göra en panikutryckning till Orsa och Kalle Moreus och fixa ett elverk.














Min frukostplats på väg hem från Orsa på lördagsmorgonen, det är nästan så resan var värd besväret bara för det.
















Blev lite offtopic här, men men, det är ju min blogg................
Snart har jag kommit till nutid, bara två månader kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar