Blogglista.se

Leta i den här bloggen

torsdag 28 juli 2011

Välkommen till mitt första inlägg i min första blogg!!!

Det här är min dagbok om att skapa en alldeles underbar oas till trädgård. Jag kan väl börja med att poängtera att det kanske inte är ett helt logiskt val av tema för en blogg skapad av mig eftersom jag aldrig varit direkt intresserad av trädgård men å andra sidan så faller det under mitt behov av att skapa med mina egna händer. Man behöver ju inte vara intresserad för att uppskatta något fint. Om någon skulle uppleva att jag är kunnig vad det gäller växter och trädgård så är det nog Katarinas (min underbara sambo :) ) ord som lyser igenom.
Mitt egentliga intresse annars involverar bilar vilket också kommer att få en liten del här, annars blir det nog lite fattigt med inlägg under vinterhalvåret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar